byebye newyork - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jessica van Moerkerk - WaarBenJij.nu byebye newyork - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jessica van Moerkerk - WaarBenJij.nu

byebye newyork

Blijf op de hoogte en volg Jessica

01 September 2012 | Verenigde Staten, New York

today was a great day!

wat hebben we veel gedaan vandaag zech, zit knockout op het bed m'n blog bij te werken om jullie op de hoogte te houden en omdat ik anders vergeet wat we hebben gedaan.

na het (vroege) opstaan &ontbijt hebben we een korte wandeling gemaakt door central park we kregen 5 uur lang vrije tijd om newyork te bekijken
dus celine en ik waren helemaal happy SHOPPPINGGGG !!!
natuurlijk liepen de boys gezellig met ons mee, die doen helemaal niet moeilijk over dat we zoveel winkels in willen hahahahaha.

eerst hebben we een bezoekje gebracht aan de apple winkel, gewoon om te kijken hoe het daar is.
we hebben een heeeel eind gelopen door de duurste winkelstraat van newyork. zelfs nog een bezoek gebracht aan de st. patricks church , wat was dat een mooie kerk.
weer verder lopend door de winkelstraat hadden we bedacht naar de libary van newyork te gaan ( die schijnt een van de grooste van de wereld te zijn) so we took a look!
en ja.... de bibliotheek was inderdaad megagroot! zoveel boeken had ik nog nooit in mijn hele leven gezien!
na de bibiliotheek liepen we verder naar een van de grooste treinstations van de wereld die was ook erg mooi, maar heel erg indrukewekkend vond ik het niet.

weer terug lopend naar onze verzamelplek nog even dunkin donuts uitgeprobeerd een donut met kokosnoot...hmm niet top je krijgt er dorst van, om de dorst te verhelpen de starbuck's gepakt om even ten drinken en uit te rusten van de wandeling.

aangekomen bij de verzamelplaats meteen de schaduw opgezocht want het was mega warm buiten , vandaag 33 graden in de schaduw dus veel warmer in de zon.
met de groep zijn we naar top of the rock geweest waar we vanuit het dak heel newyork konden zien! supervet.
68 verdiepingen omhoog met de lift in 43 seconden dat is beter dan met de trap. ahahaha

top of the rock gehad, onderweg naar timesquare.
geweldig mooi, dat was nou hoe ik heel newyork had voogesteld;
overal memoborden druk verkeer ,allemaal taxi's, en iedereen die door rood loopt. ja zo ziet heel newyork er in mijn hoofd uit maargoed het was dus alleen timesquare.

in the 'free time' bij timesquare zijn we nog meer winkels ingegaan
we kwamen uit bij een mega speelgoedwinkel , waar zelfs een hoekje was met het snoep van willy wonka ( uit sjakie & de chocoladefabriek) natuurlijk even sweets gekocht om te tesen( nee nog niet geproeft)

5 winkels verder de disney winkel ingelopen, allemaal schattige verkleed pakjes! wauw ik wilde meteen kinderen / klein zijn zodat ik het aan kon! hahahaha.
alles was ingericht naar disney zo leuk om te zien.

terug naar de groep kwamen we nog een leuke 'naked cowboy' tegen heeerlijk hoor... er lopen in newyork zulke leuke/rare fuguren rond jammer dat zeg een terrasjes hebben waar je kan zitten om mensen te bekijken want je lacht je werkelijk dood!

als avondeten hebben we bij bubba gump gegeten, natuurlijk weer fastfood ; cheese burger.
ik snak nu echt naar de sperzibonen hoor, de hele week nog geen groente gezien MAMA IK MIS JE SLECHTE KOOKKUNSTEN :(

afther dinner hebben we times quare by night gezien nog toffer!
toen kwam de hele wandeling terug naar het hostel, vre-se-lijk.
mijn voeten doen nogsteeds pijn maarja deze paar dagen in newyork waren geweldig leuk

Thanks to: Céline, kevin &'nd Floris.

he
t is hier nu 22.37, dus 4,37 in nederland.
jullie worden al bijna wakker om mijn blog te lezen en ik ga zo pas slapen zo gek , maar tijd om lang te slapen heb ik niet want om 6 uur gaat de wekker om kwart voor 7 de bus naar the airport, ik weet nog niet of ik mijn bed ga uitkomen maarja dat zullen we zien.
ik heb heeeeeel veel zin om morgen te gaan vliegen eindelijk ontmoet ik dan mijn nieuwe 'familiie' & zie ik mijn nieuw 'thuis'

het is geweldig hier, ben benieuwd wat mij allemaal nog te wachten staat!

xxxxxxx

  • 01 September 2012 - 08:40

    Leo:

    voor straks een goede vlucht!
    en btw erg leuk om over je trip dmv je blog zo op de hoogte te blijven...

  • 01 September 2012 - 08:58

    Han:

    Hee lieverd,

    ik ben blij te lezen dat je de kook kunsten van je moeder nu al mist.
    voor straks een goede vlucht en laat even weten als je je nieuwe ouders hebt ontmoet.

    geniet nog even van je oneindig lange vakantie want dinsdag moet je weer lekker naar SCHOOL.

    xxxxx pappa

  • 01 September 2012 - 10:46

    Louise:

    Ooh alle memories van New York komen weer terug hoor!Blij te horen dat je het leuk hebt gehad in New York.
    Een fijne vlucht en we lezen wel weer hoe het verder gaat met je avontuur!

    Succes op je nieuwe school!

  • 01 September 2012 - 11:59

    Jaap:

    Hoi, super hoor om te lezen. Ook leuk dat ik door het lezen ook weer dingen herrinner. Je had trouwens ook een naked cowbgirl, die was eecht erg, had flinke hangers, als je begrijpt wat ik bedoel. Was het weer zo druk in de apple winkel, bij ons stond er zelfs een uitsmijter bij de ingang. Fijne reis en hoop dat het een leuk gezin en leuk huis is. Gr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

AMERIKA 2012/13

jaartje amerika!

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2013

last weeks.

29 April 2013

spring break

18 Februari 2013

more memories

13 Januari 2013

holiday

17 December 2012

en daar gaan we weer.
Jessica

Actief sinds 07 Juni 2012
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 9298

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2012 - 10 Juni 2013

AMERIKA 2012/13

Landen bezocht: